Osallistujapalautteita
”Sain koulutuksesta sisällöllisesti paljon enemmän kuin lähdin hakemaan. Todella hyvä ryhmä oli myös plussaa. Kaikki kouluttajat valittu tarkoin ja osasi kyllä hommansa. Tykkäsin tavastanne opettaa.”
”Koulutus oli kokonaisuutena hyvä, ryhmätehtävät olivat tehokkaita ja konkretisoivat hyvin jaksolla opetettuja asioita.”
Sisältö ja aikataulu
-
Koulutuksessa käsiteltävät pääteemat:
- Laadun perusteet ja asiakaskokemus
- Riskien ja mahdollisuuksien tunnistaminen
- Sisäinen auditointi ja johdon katselmus
- Asiakaslähtöinen prosessien ja toimintatapojen parantaminen
- Ongelmanratkaisun menetelmät
- Lean Six Sigman perusteet: Yellow Belt -sertifikaatti
- Ihmisten johtaminen kehittämistyössä: valmentavan johtamisen periaatteet
- Laatuasiantuntijan ammatillinen kehittyminen
Koulutuspäivät kevät 2025:
- 18.3. klo 8.30-16.30 (lähi – Excellence Finland, Keilaranta 8)
- 8.4. klo 9-16.00 (etä – Microsoft Teams)
- 6.5. klo 9-16.00 (etä – Microsoft Teams)
- 20.5. klo 9-16.00 (lähi – Excellence Finland, Keilaranta 8)
- 10.6. klo 9-16.00 (etä – Microsoft Teams)
- 17.6. klo 8.30-16.30 (lähi – Excellence Finland, Keilaranta 8)
Koulutuspäivät syksy 2025:
- 16.9. klo 8.30-16.30 (lähi)
- 8.10. klo 9-16.00 (etä – Microsoft Teams)
- 28.10. klo 9-16.00 (etä – Microsoft Teams)
- 6.11. klo 9-16.00 (lähi)
- 18.11. klo 9-16.00 (etä – Microsoft Teams)
- 3.12. klo 8.30-16.30 (lähi)
Kouluttajat
Tärkeää tietoa koulutuksen osallistujalle
Olemme koostaneet tietoa koulutuksen osallistujalle mm. eri toteutustavoista, oppimisympäristö Priimasta, meille saapumisesta ja majoitusmahdollisuuksista.

Kysy lisää
Henna KilpeläinenKoulutuspäällikkö | Training Manager